Snabb leverans 1-3 dagar

 Fri frakt över 300 kr

Frågor & Svar

Hur ångrar jag min beställning?

 

Om du önskar ångra din beställning så mejlar du in till oss på kontakt@ohbaby.se om detta så avbryter vi din beställning. Om ditt paket redan har hunnits skickas väg så kan vi erbjuda dig en retursedel som du kan använda till att returnera ditt paket med.

Vart skickas ordrarna från

 

Alla ordrar packas och skickas från Sverige. Detta så att vi kan kvalitétssäkra alla varor innan de skickas ut till våra kunder.

Hur lång leveranstid har ni?

 

Vår normala leveranstid är 2-3 dagar om produkten finns i lager. Just nu är leveranstiderna varierande och kan vara längre än normalt.

Med vilken leveranstjänst använder ni?

 

Vi använder oss främst av Earlybird när vi levererar våra paket. Detta är en väldigt snabb tjänst som arbetar främst nattetid. Ditt paket lämnas främst i postlådan men kan även lämnas utanför dörren om det inte får plats. När paketet lämnat får du ett sms om att paketet är levererat. På de platser där inte EarlyBird arbetar så tar då DHL över.

Ångra/returnera din vara

 

Om du önskar returnera din vara så kontaktar du oss på kontakt@ohbaby.se där vi sedan kan skicka en retursedel till dig som du kan använda. Retursedeln fäster du på ditt paket och lämnar in på ett postombud som sedan skickar tillbaka paketet till vårt lager. När vi mottagit din retur så gör vi en återbetalning till dig.

Jag har fått faktura men ingen produkt?

 

Fakturan skickas automatiskt ut efter att du gjort din beställning. Skulle ditt paket vara försenat och ditt förfallodatum börjar närma sig så kan du enkelt mejla oss så vi kan skjuta upp den åt dig. Detta för att du tryggt ska hinna få ditt paket innan du betalar din faktura.

Vilka betalningsalternativ har vi?

 

Hos oss kan man välja att enkelt betala med Swish, med kort eller med faktura via Svea Ekonomi.

Min vara är skadad, hur går jag tillväga?

 

Om du upptäcker att din vara är skadad eller inte fungerar som den ska så kontaktar du oss på kontakt@ohbaby.se och berättar om detta. De vi gör då är att skicka en retursedel som du kan använda till att skicka tillbaka den trasiga varan med. Vi erbjuder sedan att skicka dig en ny vara utan kostnad.

Hur fungerar återbetalningen vid retur?

 

Om du har valt Swish som betalningsmetod så kommer återbetalning komma genom en Swish från oss. Har du valt kortbetalning via SVEA så kommer återbetalning finnas på ditt konto inom ca 2 - 3 dagar från att vi mottagit din retur.

Om du har valt att betala med faktura så kommer SVEA kontakta dig om kontouppgifter för att göra en återbetalning. Detta sker också efter att vi underrättat om att vi mottagit din retur.

Jag fick sms om att mitt paket lämnats vid dörren men hittar inte paketet, vad gör jag?

 

Vi använder oss främst utav EarlyBird när vi levererar våra paket. Paketen lämnas då antingen utanför dörren eller i postlådan om paketet där får plats. Om du får ett sms om att paketet har levererats utanför din dörr men att du inte kan hitta de, så kontakta oss om detta.

Vi tar då detta vidare till EarlyBird där dom sedan återkommer med anledning. Vanliga anledningar kan vara att inte korrekt namn står utskriven på dörren eller postlådan samt att adressen kan felskriven.

Earlybird brukar försöka en gång till under nästkommande natt innan den skickas tillbaka som retur.

Drift & produktion: Wikinggruppen

Produkten har blivit tillagd i varukorgen